Subject: Määruse ajakohastamine
From: "Kaili Kuusk" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 15:02:17 +0300

Tere

Käesoleva nädala reedel (s.t 18.07.2025) jõustuvad kiirgusseaduse (KiS) 
https://www.riigiteataja.ee/akt/108072025022 muudatused. Uue ohuastmega 
tegevusena tuuakse seadusesse väga väikese ohuga kiirgustegevus, mille puhul 
on kiirgustegevusloa asemel nõutud kiirgustegevuse registreering. KiSis 
sätestatakse uus termin „kiirgustegevuse tegija“, mis tähistab nii 
kiirgustegevusloa kui ka kiirgustegevuse registreeringu omajat.

Tervise- ja tööministri 19.12.2018 määruses nr 71 „Meditsiinikiirituse 
protseduuride ja kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused“ https://www.riigiteataja.ee/akt/125102024004  (RT I, 
25.10.2024, 4) on kiirgustegevusloa omaja.

Seega palume ajakohastada tervise- ja tööministri 19.12.2018 määrust nr 71 
ning viia nimetatud määrus kooskõlla KiSis jõustuvate muudatustega.

Lugupidamisega

Kaili Kuusk
Jurist | Õigusosakond
+372 626 2905 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee> www.kliimaministeerium.ee

Palun säästa loodust ja võimalusel väldi selle e-kirja välja printimist!
Please consider the environment before printing this email!